Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2017

«Καλύτερα να παντρέψεις τη ζωή σου με το κρασί»

«Καλύτερα να παντρέψεις τη ζωή σου με το κρασί»

Πηγή:www.keosoe.gr

Διαφημιστική καμπάνια του Διεπαγγελματικού Ισπανικού Οργανισμού Οίνου (OIVE), καλεί τους Ισπανούς να ζήσουν τις στιγμές κατανάλωσης κρασιού.

Δεν υπάρχει αμφιβολία για την εξαφάνιση των τιρμπουσόν στην μια πλευρά των Πυρηναίων. Η μετριοπαθής κατανάλωση προωθείται στην πρώτη καμπάνια επικοινωνίας και διαφήμισης του κλάδου οίνου στην Ισπανία.
 
"Θέλουμε οι καταναλωτές να ερωτευτούν το κρασί. Πρόκειται για μέρος της ζωής τους. Το κρασί μπορεί να είναι μαζί τους στις καλύτερες στιγμές τους", επισημαίνει ο Ángel Villafranca, πρόεδρος του Διεπαγγελματικού Ισπανικού Οργανισμού Οίνου (OIVE), παρουσιάζοντας την πρώτη εθνική καμπάνια προώθησης των ισπανικών κρασιών στη Μαδρίτη στις 14 Νοεμβρίου. Με το σλόγκαν "Καλύτερα να παντρέψεις τη ζωή σου με το κρασί", η ενέργεια αυτή στηρίζεται από μια ειδική ιστοσελίδα και ένα video spot που παρουσιάζει τα καθημερινά "μεγάλα και μικρά θαύματα", που δημιουργούνται όταν οι στιγμές συνοδεύονται από κρασί. Για να δημιουργήσουν μια "οινοθήκη από στιγμές", οι χρήστες του Διαδικτύου μπορούν να επιλέξουν μια ευκαιρία (δείπνο, συγκέντρωση φίλων ...) και να ανακαλύψουν τα ισπανικά κρασιά.
 
"Για πρώτη φορά, οι εκπρόσωποι της ισπανικής βιομηχανίας ενώνουν τις δυνάμεις τους για να επανεγκαταστήσουν, να τυποποιήσουν και να κάνουν πιο καθημερινή τη συνήθεια του να πίνουν κρασί". Στόχος της καμπάνιας είναι να «αναζωογονηθεί η εικόνα του κρασιού, να γίνει πιο καθημερινή και να ξυπνήσει την προτίμηση για την κουλτούρα του κρασιού».
 
Αξιοποιώντας την ευχαρίστηση και την προσβασιμότητα, αυτή η καμπάνια, αδιανόητη σ’ άλλες χώρες, υποστηρίζεται από την Ισπανό υπουργό, Isabel García Tejerina. Παρουσιάζοντας την έναρξη της προώθησης, η υπουργός πιστεύει ότι η πρωτοβουλία είναι ιδανική "για να οδηγήσει σε μια έξυπνη και μέτρια κατανάλωση οίνου στοχεύοντας στον πληθυσμό μεταξύ των 25-45 ετών".
 
Μετά την εκστρατεία "Quien Sabe Beber Sabe Vivir" (Όποιος ξέρει πώς να πίνει, ξέρει και πώς να ζήσει), η Ισπανία δείχνει και πάλι την ικανότητά της να επικοινωνεί με τον οίνο με βάση τα λογικά κριτήρια κατανάλωσης.